Нещодавно в Китаї був опублікований список 500 найдорожчих брендів 2018 року. У цьому списку бренд CHIGO зайняв 238 місце і був оцінений в 20. 076 млрд. Юанів, що на 21% більше, ніж його ціна в минулому році. Таке збільшення цінності бренду CHIGO невіддільне від його високим стандартам якості.
Прагнення бренду CHIGO - це прагнення до переваги продукту. CHIGO поступово формує впливовий бренд, і продовжує прагнути до досконалості. Підписання контракту з Джекі Чаном як «особи бренду» на 10 років, проведення глобальних дистриб'юторських конференцій в Дубаї і на Балі, надання 20 000 комплектів спліт-кондиціонерів для Олімпійських ігор в Ріо і спонсорування USA NASCAR і Spain Copa del Rey, рекордний показник енергоефективності кондиціонера в світі, створення World's Most Intelligent Air Conditioning з 58 інтелектуальними хмарними функціями показали рівень бренду CHIGO.
Всі ці досягнення показують лідируючі позиції, якість і надійність CHIGO в області кондиціонування.