Завдяки будівництву Made in China 2025 і Belt and Road, CHIGO зміцнює свої позиції на основних ринках і продовжує підкорювати нові. Нещодавно компанія отримала ще одну перемогу - виграш в Китайському тендері «Лаоський Залізничний Проект».
Залізниця Китаю і Лаосу була першою міжнародною залізницею, яка безпосередньо пов'язана з китайською залізничною мережею. Вона є важливою частиною Трансазіатської залізниці. Це єдина вантажна залізнична мережа, яка проходить через Євразійський континент. Цей проект в значній мірі посприятиме економічному та соціальному розвитку Лаосу, підвищить ефективність та рівень його транспорту і створить велику кількість можливостей для працевлаштування в Лаосі. Також це буде стимулювати економічний розвиток Південно-Західного Китаю.
Частина залізничної колії від Ботон до Вьентьяна з'єднується 2, 3, 4, 8, 10, 14 і 15 станціями Китайської залізниці. Серед них, CHIGO виграв тендер на проект 2, 10, 14, 15 станцій і деяких основних проектів кондиціонування будівельних компаній. Завдяки таким перевагам як якість продукту, постачання запасних частин і сервісне обслуговування, CHIGO впевнено конкурував нарівні з іншими відомими брендами.
Після виграшу в тендері Chigo отримав ще кілька великих замовлень, наприклад, установка обладнання в аеропортах Казахстану.