Говорячи про Іспанію, перше, що спадає на думку, - це Реал Мадрид, собор Антоніо Гауді, такі художники, як Пікассо, Мило, Дали, а також наяскравіші вітрильні заходи в Іспанії - Copa del Rey (Регата Кубка Іспанії). Грандіозне початок Copa del Rey відбулося 31 липня 2017 року Пальма-де-Майорка. На цьому міжнародному чемпіонаті з вітрильного спорту CHIGO також «виплив» в якості спонсора, розгорнув свій брендовий парус «лідера високого класу з кондиціонування повітря» на узбережжі довжиною 8 000 км.
Більше про Copa del Rey
Це саме високорівневе вітрильне захід у Іспанії і на всьому Середземномор'ї, яке проводиться з 1982 року. Будучи одним з найпопулярніших і важливих європейських подій для Іспанії та Португалії, Copa del Rey приваблює не тільки багатьох видатних гравців і любителів парусного спорту в усьому світі, але також отримує велику увагу з боку королівської родини Іспанії. Навіть іспанський король Філіп VI бере участь в турнірі. Це світове змагання не тільки висвітлюється в EUROSPORT, TELEDEPORTE, ONE і в інших міжнародних спортивних медіа, але також отримує постійну увагу від найбільшого в Китаї професійного спортивного каналу CCTV5. Через такий великий вплив, Регата Кубка Іспанії стає «червоною доріжкою» для багатьох брендів, щоб привітатися з людьми по всьому світу.
Рифтингу і випуск вітрил, ясність і пошук найкращого і розумного маршруту, збереження спокою під час мінливої середовища ... «Мужність» і «ініціатива» - синоніми парусного спорту. Гравці повинні володіти як силою волі, так і талантом, і здатністю приймати вирішальне рішення за дуже короткий час. Слоган корпоративного чемпіона CHIGO - «Будь сміливим, щоб діяти, намагайся стати першим» ідеально підходить.
За словами голови та генерального директора CHIGO Group, Li Xinghao, Чемпіонат з вітрильного спорту Кубка короля не тільки дуже близький до цінностей компанії CHIGO, але він також грає важливу роль в просуванні бренду CHIGO. «Ми сподіваємося, що все більше і більше зарубіжних клієнтів, дистриб'юторів і партнерів дізнаються про останні новини бренду CHIGO через цю платформу, тим часом ми можемо показати всьому світу, що ми є брендом високого класу: високі технології, висока репутація, високі стандарти, високий рівень обслуговування, висока якість, висока цінність. »
Після перемоги в конкурсі проектів на Олімпійських іграх в Римі, тричі беручи участь в китайських фестивалях в Нью-Йорку і спонсоруючи найгарячішу американську гонку NASCAR, бренд CHIGO успішно здійснив ще один великий крок - став спонсором Регати Кубка Короля. В останні роки, коли в якості нової відправної точки була проведена конференція Global Distributors Conference в 2017 році, CHIGO став повноцінним учасником в світовій конкуренції на ринку з високоякісними продуктами і глобальної перспективою бізнесу.
З 2014 року CHIGO почав збільшувати глобальне просування бренду і побудова кінцевого іміджу і домігся задовільного результату. Станом на травень 2017 року, митні дані показали, що сукупний обсяг продажів CHIGO збільшився на 23,28% на італійській та іспанській ринку, посівши третє місце.
Взаємна інтеграція і підтримка трьох стратегій: високого рівня, інтелектуальності і глобалізації, безсумнівно, посилять стрімкий розвиток CHIGO в світовій конкуренції і дозволять очолити ринок за допомогою своїх технологій, продуктів, інновацій та модернізації бренду. В майбутньому CHIGO буде продовжувати дотримуватися духу вправного майстра і зміцнювати статус лідируючого екологічного бренду.