Форум азіатських брендів в Шеньчжені

Chigo

20 травня 2017 року у Шеньчжені відбувся грандіозний форум азіатських брендів. CHIGO отримав нагороду «Найбільш інноваційний бренд в Азії». Ця нагорода визнала постійну інновацію і прогрес, досягнуті CHIGO за ці роки, а також продемонструвала, що CHIGO - високоякісний виробник кондиціонерів. За роки існування Форум азіатських брендів об'єднав безліч відомих вітчизняних і міжнародних брендів і привернув увагу з усіх верств суспільства. Все більше і більше китайських брендів, і китайських виробників з'являються тут, щоб отримати широке поширення в усьому світі.

 

CHIGO, як один з чотирьох провідних китайських брендів в сфері кондиціонування, не тільки грає важливу роль в Китаї, але і стає популярним і затребуваним в усьому світі. Будучи одним з видатних китайських виробників, CHIGO офіційно почав оптимізувати стратегію міжнародного розвитку з 2014 року. Завдяки численним рекламним заходам, таким як запрошення Джекі Чана стати обличчям бренду CHIGO, олімпійський спортивний маркетинг, рекламу на площі Нью-Йорка, участь у відомих міжнародних виставках і т. Д., CHIGO став відомим більш ніж в 200 країнах. Устаткування CHIGO продається більш ніж в 150 країнах і регіонах по всьому світу. Він успішно створив свій імідж бренду лідера високоякісного кондиціонування на світовому ринку. CHIGO постійно прагне до самоінновації в області науки і технологій. Він зберіг за собою рекорд в області енергозбереження шість разів. Освоївши хмарні технології, CHIGO справив такі продукти як 'the most intelligent AC', the Smart King and 'craftsman master series'. В результаті постійного вдосконалення CHIGO перевершив інші бренди, займаючи лідируючі позиції в області кондиціонування.