З 12 по 14 грудня успішно пройшов 15-й глобальний семінар Chigo HVAC з навчання агентів, дистриб'юторів і інженерів з різних країн і компаній.
Учасники відвідали виставковий центр компанії, виробничий цех і лабораторії, де змогли переконатися в якості продукції, простежити виробничі процеси і контроль якості.
Для семінару побудували нове приміщення, вартість якого понад 300 000 юанів, а площа займає 200 квадратних метрів. Приміщення має повний комплект сучасного навчального обладнання.
Під час тренінгу Зак Танг, менеджер відділу продажів за кордоном, розповів про лінійку продуктів компанії і досягнення досліджень і розробок 2018 року. На його думку, щоб мати конкурентну перевагу, потрібно йти в ногу з часом, постійно оновлювати лінійку продуктів і відповідати потребам ринку.
Інженери представили учасникам структуру кондиціонерів Chigo, їх систему управління і програмне забезпечення. Продемонстрували установку і введення в експлуатацію обладнання.
Завдяки семінару, учасники знають переваги і сильні сторони бренду Chigo, а також можуть запобігти проблемам, спричинені неправильним використанням або установкою кондиціонера.