Chigo на виставці в Дар-ес-Саламі і Йоганнесбурзі

7 і 10 грудня в Дар-ес-Саламі (Танзанія) і Йоганнесбурзі (Південна Африка) був відкритий виставковий зал Foshan Household Essentials. Бренди побутових товарів представляли свою продукцію в павільйоні, який створив фошанскій муніципалітет в Африці. У виставці взяли участь 90 побутових підприємств м Фошань, таких як CHIGO, Jinyitao Ceramics і Weiye Aluminium. Компанія CHIGO представила відвідувачам спліт-системи, мобільний і віконні кондиціонери.

В Африці часто відключається електроенергія, а напруга нестабільне. Тому, компанія CHIGO розробила серію продуктів з високою напругою змінного струму, що дозволяють африканцям насолоджуватися прохолодою протягом 30 секунд.

 

CHIGO часто брав участь в різних заходах африканських країн, де демонстрував свою продукцію, а також співпрацював з місцевим агентом з просування бренду CHIGO допомогою локалізованої реклами і маркетингу. В результаті імідж бренду CHIGO ще більше зміцнився.

Популярність бренду і частка на африканському ринку CHIGO зростає, завдяки китайській ініціативі «Пояс і Шлях», поліпшенню іміджу термінальних магазинів, випуску різних видів реклами, спонсорування рекламних заходів. CHIGO прагне вивчати нові ринки в Африці, такі як Танзанія і Південна Африка.

Згідно з митними даними, станом на жовтень 2018 року експорт кондиціонерів CHIGO в Нігерію, Ефіопію, Малі, Танзанію і Південну Африку продемонстрував зростання на 768,53%, 332,29%, 237,78%, 66,83% і 11,9 % відповідно.