Кожного разу, коли розпочинається новий звітний рік, виробники кліматичної техніки корегують свої маркетингові стратегії для початку нового. Минулий серпень 2016 року - липень 2017 року називавався "2017 рік охолодження" в CHIGO.
Оглядаючи 2017 рік охолодження, компанія CHIGO значно вивільнила свою енергію та ефективність через реалізацію філософії своєї діяльності, яку висуває Лі Сінгао, засновник CHIGO.
«Кожен департамент бере на себе відповідальність, і кожен з них має намір здійснити комплексну систему управління даними.» - Філософія діяльності CHIGO, Лі Сінгао.
Спираючись на інтелект, очолюваний філософією лідируючого бренду і отримавши глобальний ринок як платформу, компанія CHIGO активніше діяла в останній 2017 рік охолодження і досягла значних результатів на ринку кондиціонування повітря. Навіть з великою конкуренцію інтелектуального кондиціонування повітря, продукція CHIGO зайняла першість як за інтелектуальним індексом, так і за комплексною продуктивністю, після чого компанія CHIGO стала першою в онлайн-опитуванні найпопулярніших компаній з кондиціонування повітря в Китаї.
Більше того, CHIGO не тільки досягла історично високого рівня обсягів продажів на внутрішньому ринку, який протягом перших трьох кварталів збільшився на 55%, але також успішно розширила свій зарубіжний ринок, продаючи свої продукти кондиціонування повітря в більш ніж 200 країнах та регіонах, потрапивши в TOP 4 китайських брендів кліматичної техніки.
1. 3 вересня 2016 року компанія CHIGO офіційно розпочала проект будівництва системи Amoeba Operation, з тим щоб продовжувати поглиблювати реформу системи управління підприємством та побудувати механізм управління всіма учасниками співробітництва для висвітлення потенціалу підприємства.
2. Компанія CHIGO відвідала 120-ту та 121-ту Контонську ярмарку з повною серією продуктів, про що повідомляли відомі та авторитетні китайські засоби масової інформації. Серед усіх продуктів CHIGO найбільше привернув уваги вертикальний кондиціонер Smart King (Розумний король). Бренд CHIGO отримав все більше уваги та визнання.
3. У листопаді 2016 року компанія CHIGO зайняла перші місця за інтелектуальним індексом та за комплексною роботою в сфері кондиціонування повітря в Media Consumer Report, в якому також беруть участь відомі бренди кліматичної техніки такі, як: GREE, Midea, Daikin, Haier, Panassonic.
4. 17-го листопада 2016 року компанія CHIGO вперше провела глобальну дистриб'юторську конференцію за кордоном, а саме в Дубаї, ОАЕ. Це стало важливим кроком для повного розширення на закордонні ринки.
5. Лі Синхао, голова та президент групи CHIGO, як один з представників китайських підприємців взяв участь в урочистому інавгураційному вечорі Дональда Трампа у Вашингтоні 20 січня 2017 року (США) разом з іншими глобальними політиками та бізнесменами.
6. Кондиціонер CHIGO потрапив до першої позиції з узагальненою оцінкою 87,33 у річному звіті 2016 року, присвяченому 10-ти найкращим китайським кондиціонерам, які задовольняють потреби клієнтів.
7. 19 квітня 2017 року компанія CHIGO оголосила про підписання нового проекту з всесвітньо відомим актором Джекі Чаном ще на десять років співпраці, як офіційного представника бренду CHIGO. Джекі Чан перший, хто підписав бренд-схвалення співпраці протягом 10 років.
8. 21 липня 2017 року компанія CHIGO провела конференцію та заохочувальну нараду, на якій офіційно підтвердила систему корпоративної культури і філософії бізнесу як найвищу програму дій для CHIGO. «Єдність віри, мети та серця робити спільну справу». Щоб зустрітися з виробничою революцією та стратегічним розвитком, всі повинні намагатись найкращим чином успішно виконувати цю систему.