Досягнення компанії CHIGO Air Conditioning були високо оцінені муніципальним урядом міста Фошань. Кевін Сяо, генеральний директор CHIGO Overseas, був нагороджений званням «Персона року фошанской міжнародної торгівлі».
У минулому році CHIGO і його зарубіжні маркетингові представники отримали нагороду за досягнення в експортному бізнесі і творчий внесок у розвиток міжнародної торгівлі в м Фошань.
За останні роки продукти CHIGO і імідж бренду поступово стають впізнаваними серед глобальних агентів і покупців завдяки локалізованим методам маркетингу.
Для цього CHIGO проводив щорічні конференції дистриб'юторів в Гуанчжоу, Дубаї, Балі та інших містах, де демонстрував свою продукцію. А також спонсорував гонку NASCAR Auto Race, регату на Кубок іспанського короля і інші спортивні змагання.
Щоб краще реалізувати стратегію «глобалізації», CHIGO в 2013 році створював філії та бази досліджень і розробок в країнах, розташованих уздовж «Пояси і Дороги» (В'єтнам, Казахстан, Гана, США і т. Д.).
Сьогодні частка ринку CHIGO в цих країнах »досягає 10%, а продажі кондиціонерів CHIGO перевершують японські і південнокорейські бренди.